استفاده از سه رنگ سبز، سفید و آبی بیش از هر چیز حس بینایی مخاطب را تحریک کرده و یادآور پرچم ایران می باشد که طراحان با هوشمندی ضمن استفاده از این سه رنگ بر تولید داخلی تاکید داشته اند.

از نکات برجسته این بیلبورد می توان به طراحی ظرف محصول اشاره نمود که مشابهت آن با محصول خارجی تداعی کننده همان محصول خارجی برای مصرف کننده می باشد که در نتیجه او را به خرید این محصول ترغیب می نماید. استفاده از تصویر برج پیزا و طراحی ظرف محصول بصورت کج نشان از قدرت و استقامت این محصول در بین رقبا می باشد و با ظرافت به این نکته اشاره می نماید که این محصول به راحتی ویران نمی شود.

موضوعات: بدون موضوع
[یکشنبه 1397-08-20] [ 10:47:00 ب.ظ ]