کمپین های ترغیب کننده فروش: یکی از قدیمی ترین سبک ها و رویکردهای تبلیغاتی، تبلیغات غیر زیر پوستی برای فروش محصولات بوده است. این نوع تبلیغات به دلیل اینکه نتایج آن سریعتر مشاهده و دریافت می‌شود، بسیار مورد علاقه اکثر صاحبان کسب و کار هاست. صاحبان کسب و کارها می‌توانند یک محصول جدید خود را در استرابوردهای تبلیغاتی تبلیغ کنند و از فردای آن روز افزایش فروش آن محصول را در سوپرمارکت ها مشاهده کنند. نکته مهمی که در کمپین های ترغیب کننده فروش وجود دارد بحث گستردگی، سریع النصب بودن، و نزدیکی تبلیغات به مخاطبین هدف است که در واقع همه این ویژگی ها در رسانه استرابورد تبلیغاتی وجود دارد.

موضوعات: بدون موضوع
[یکشنبه 1397-08-20] [ 10:46:00 ب.ظ ]