جشنواره زمستانی یا تابستانی یکی از روش های تبلیغاتی رایج شرکت ها است. یکی از مزایابی این روش این است که در ارسال یک پیام، می توان تنوع ایجاد نمود. تنوع در آدم ها انگیزه برای حرکت را ایجاد می کند. بیلبورد جشنواره زمستانی شاتل نیز یکی از همین موارد است، بسیار از بیلبوردهای برند ها یا برند نما ها فقط با این هدف ایجاد می شوند که فقط حضور برندها دیده شود. برند ها پول زیادی را هزینه می کنند تا فقط اسمشان بزرگ دیده شود. بالای بیلبورد با اندازه فونت بزرگ نوشته شده است (جشنواره زمستانی شاتل) و سپس زیر آن با فونت بسیار کوچک نوشته شده است شاهراه اینترنت و تلفن.

به این ۴ عبارت توجه کنید:

یک سال اینترنت

۱۰ گیگابایت ترافیک

نصب و راه اندازی

فقط 32،000 هزارتومان

4 ویژگی در یک سطح، یک اندازه، یک رنگ و استایل، یکی از مهمترین اصول در طراحی یک بیلبورد بر اساس اصول بازاریابی استفاده از تفاوت و درشت نمایی یک قسمت از طرح برای ایجاد اشتیاق در ببننده برای مشاهده بخش های دیگر است. نکته آخر اینکه فرق بسیار زیادی بین نوشتن قیمت به صورت های زیر وجود دارد

شکل اول) 32،000 تومان

شکل دوم) ۳۲ هزار تومان

تجربه نشان داده که در حالت اول بسیاری ممکن است نتوانند فرق بین ۳۲ هزار تومان را با ۳۲۰ هزار تومان را تشخیص دهند ولی در حالت دوم میزان به صرفه بودن عدد ۳۲ بهتر منتقل می شوند.

 

موضوعات: بدون موضوع
[یکشنبه 1397-08-20] [ 10:52:00 ب.ظ ]