برندسازی با مشهور شدن بسیار متفاوت است برندسازی چیزی از جنس احساس، درک و یا پیامی است که مخاطب از شنیدن و یا دیدن نام برند یا محصولات ما در ذهنش متبادر می شود و مشهور شدن تنها بخش کوچکی از فرایند برندسازی است. به عنوان نکته دوم باید بیان کنیم که دامنه مخاطبین کسب و کارهای مختلف بسیار متفاوت است و مفهوم برند سازی برای کسب و کارها در بعضی حالت به معنای مشهور شدن آنها نیست چه بسا بسیاری از کسب و کارها هستند که مشتریان آنها بسیار محدود و در واقع بسیار گوشه ای هستند بنابراین نیازی به معرفی خود برای سایر مخاطبین ندارند. یکی از نکات مهمی که در تبلیغات با رویکرد برند سازی وجود دارد بحث دیده شدن و در بسیاری از حالات گستردگی رسانه ای تبلیغاتی و همینطور نزدیک بودن به مشتریان و یا مخاطب این هدف است. امروزه به دلیل مزیت هایی که در بالا اشاره کردیم استرابورد های تبلیغاتی قابلیت این را دارند که در نزدیک ترین حالت ممکن به مخاطبین و یا مشتریان هدف خود قرار بگیرند و به همین دلیل صاحبان کسب و کاری که با رویکرد برندسازی اقدام به استفاده از رسانه ای استرابورد می کنند می توانند به خوبی و بدون دغدغه و نگرانی از استرابوردهای تبلیغاتی برای اهداف خود استفاده کنند.

موضوعات: بدون موضوع
[شنبه 1397-08-19] [ 06:29:00 ب.ظ ]